۱۳۹۴ بهمن ۶, سه‌شنبه

ایران-از دیوار مهربانی تا رستوران مهربانی،جنبش مهربانی روبه جلو و گسترش

ایران-شیراز-رستوران مهربانی

« نیاز نداری بذار و نیاز داری بردار» جمله کوتاه و ساده ای که مدتی است روی دیوار برخی از شهرهای کشور نقش بسته است.
این جمله دیوار مهربانی خیلی زود بر دل ها نشست و آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که  نشان داد هستند هنوز کسانی که کورسوی زنده بودن انسانیت را روشن نگه داشته اند.

دیوار مهربانی حالا به روش های متفاوتی در شهرهای کشورمان اجرا می شود.
یک جوان شیرازی دیوار مهربانی  را به  رستوران  مهربانی ارتقا داد
او صاحب یک رستوران کوچک در یکی از محلات جنوب شهر شیراز است که ساندویچ رایگان به فقرا می دهد.
مسئول رستوران گفت: از زمانی که داستان کافه دیوار را شنیدم تصمیم گرفتم که من هم مهربان تر باشم و بدلیل اینکه خودم یتیم بودم و طعم فقر را چشیده ام تصمیم گرفتم به افراد نیازمند یک ساندویچ رایگان بدهم و این کار را یک ماه انجام دادم و با نصب اطلاعیه ای بر روی دیوار از مشتریان هم برای این عمل خداپسندانه دعوت کردم که با استقبال مشتریان دیوار مهربانی رنگ و روی خاصی به خود گرفت.
او ادامه داد: هر مشتری که تمایل دارد یک یا چند ساندویچ حساب می کند و فیش آن را به دیوار می چسباند و با مراجعه افراد نیازمند یک فیش از دیوار جدا می کنم و از حساب دیوار به او ساندویچ می دهم.
وی افزود: از زمانی که دیوار مهربانی را راه انداخته ام دکانم رونقی دیگر دارد.
رستوران مهربانی در محله شرغان شیراز قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر